آموزشی

پرفروش ترین فرش های سال 1400

جدیدترین و پرفروش ترین طرح های فرش ماشینی 1400

جدیدترین و پرفروش ترین فرش ماشینی برای کسانی که دوست دارند به روز باشند. یکی از وسایل موجود در تمام خانه های ایرانی فرش است. برای افرادی که می خواهند همیشه دکوراسیونی به روز و مدرن داشته باشند، آگاهی از جدیدترین طرح های فرش یکی از اولویت هاست. در این مقاله می خواهیم جدیدترین و بهترین طرح های فرش ماشینی در سال 2021 را به نمایش بگذاریم.

طرح جدید فرش2021

یکی ازطرح های جدید فرش که اخیرا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، فرش های وینتیج هستند. یکی از دلایل علاقه مردم به این فرش ها نزدیک بودن سبک آنها به فرش های کهنه است.

از آنجایی که بسیاری از افراد دوست دارند فضای زندگی خود را با اشیاء یا فرش های قدیمی نگهداری یا تزئین کنند، فرش های قدیمی گزینه خوبی برای ایجاد حس قدیمی بودن و ارزشمند هستند. فرش‌های وینتیج به دو دسته وینتیج کلاسیک و وینتیج مدرن تقسیم می‌شوند.

 

دسته اول از طرح های اصیل ایرانی در قالب مدرن در فرش استفاده می کنند و دسته دوم از طرح های فانتزی و جدید استفاده می کنند.

 

                         

بهترین طرح های فرش کاشان مهر

فرش1200 شانه طرح آیلار و سروین یکی از جدیدترین طرح های ماشین فرش کاشان مهر از سال 1400 است. فرش طرح آیلار مجموعه ای فاخر و منحصر به فرد است که طراحی شگفت انگیزی دارد. این مجموعه جلوه ای از درخشش و زیبایی است که با طراح های اصیل ایرانی ترکیب شده است.

 

بهترین فرش جدید سال 2021

مشخصات فرش 1400 جدید شامل موارد زیر است:

  • – استفاده از زیباترین طرح ها ونگارهای ظریف و با دستبافگونه
  • – افزایش تراکم طولی و تراکم عرضی و در نتیجه افزایش ظرافت، زیبایی، فشردگی و همبستگی بین ریشه ها.
  • – ارتقای کیفیت نخ های اکریلیک هیت ست شده و راه های برای حذف پرزهای فرش
  • – استفاده از مواد نانو در الیاف های بافته شده
  • -بالا بردن رنگ های الیاف و همینطور زیبا کردن طرح و رنگ
  • – تنوع در طرح و رنگ و افزایش قدرت انتخاب مشتری

طرح های جدید فرش کاشان مهر در سال 1400 می توان به فرش گل برجسته 1200 شانه با طرح باغ معلق اشاره کرد که در رنگ های فیلی و کرم و سرمه ای بافته شده است. یکی از طرح های جدید سال2021 فرش افشان است که در شانه ها و تراکم های مختلف 700، 1000، 1200 و 1500 موجود می باشد.

تا چند سال پیش فرش‌های روشن جدید کرم رنگ بودند، اما چند سالی است که طرح جدید فرش‌های فیلی، ترمه، نقره‌ای، دودی، طوسی را می‌توان رنگ‌های جدید نامید. این رنگ ها از جمله رنگ های خنثی هستند که برای انواع دکوراسیون مناسب هستند.

فرش طرح وینتج را می توان یکی از فرش های لوکس جدید سال 1400 نامید. فرش های ترک نیز جز فرش های مدرن جدید سال 1400 هستند که در رنگ های لایت و روشن هستند.

 

 

 

لیست رنگ فرش های جدید سال 1400

با توجه به کوچکتر بودن فضای خانه، افراد سعی می کنند از فرش های روشن و جدید استفاده کنند تا فضا و اتاق بزرگتر شود. فرش فیلی، صورتی چرک، فرش طوسی را می توان از جمله رنگ های پرفروش نام برد. این رنگ ها هم روشن و هم نسبت به کرم و سفید چرک تاب تر می باشند  که باعث می شود فضاهای کوچک را  بزرگتر و جذاب تر به نظر برسند.

پرفروش ترین طرح فرش ماشینی

فرش ها دارای طرح های متنوعی هستند که هر ساله طرح های زیبایی به آن اضافه می شود. برخی از طرح ها به صورت شانه ای و با تراکم های مختلف از 700 تا 1200 شانه بافته می شوند اما برخی از طرح ها تنها در یک یا دو دسته بافته می شوند و قابل خرید هستند.

 

طرح افشان یکی از پرطرفدارترین طرح های فرش دستباف است که به تازگی به یکی از پرفروش ترین طرح های فرش ماشینی تبدیل شده است. ویژگی اصلی این طرح عدم خاصیت لچک و ترنج است و البته خودش دارای زیرشاخه های متنوعی مانند افشان درباری،افشان اسلیمی،افشان رز و…. می باشد. جذابیت طرح افشان باعث شده  همیشه با استقبال خوبی در بازار وجود داشته باشد. طرح افشان به دلیل محبوبیت در شانه و تراکم های مختلف از 500 شانه تا 1500 شانه بافته می شود.

تاثیر کیفیت بر فرش های پرفروش

به یاد داشته باشید که از فرش های پرفروش نه تنها به دلیل ظاهر، جذابیت و زیبایی آنها استقبال می شود بلکه اکثر این فرش ها کیفیت مناسب و قابل قبولی دارند،بنابراین وقتی فرشی فروش بیشتری در بازار داشته باشد به این معنی است که کیفیت الیاف و بافت آن نیز مورد پسند خریداران است. پس اگر شما همانند بخشی از جامعه به عنوان سعی در شناخت پرفروش ترین فرش های ماشینی موجود در بازار هستید،نگران کیفیت و اصالت آنها نباشید زیرا معمولا فرش های بادوام و ماندگار به این جایگاه می رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا