آموزشی

اشتباهات پر تکرار در مورد چیدمان دکوراسیون اتاق خواب

افرادی که می‌خواهند برای دکوراسیون منزل و اتاق خواب خود وسایل مختلفی مانند مبلمان و سرویس خواب خریداری کنند بیشترشان به علت عدم آگاهی کافی در مورد چیدمان و دکوراسیون دچار اشتباهاتی می شوند که باعث می شود با وجود هزینه ای که می کنند تا منزل زیبایی داشته باشند برعکس خانه آنها زیبایی اش را از دست می دهد و تمام زحماتشان به هدر می رود.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید: سرویس خواب

سرویس خواب کلاسیک سلطنتی کرمی پرده اتاق خواب مبل اتاق خواب

در این مقاله سعی کرده ایم اشتباهات رایجی که در بین مردم وجود دارد وقتی که دکوراسیون اتاق خواب شان را انتخاب می کند و می چیند را برای شما بیاوریم تا با آگاهی از آنها شما مرتکب این اشتباهات نشوید و دکوراسیون خوبی را برای منزل و اتاق خواب خود رقم بزنید.

سرویس خواب سلطنتی کلاسیک کرمی طلایی آباژور اتاق خواب

در نظر داشته باشید که اتاق خواب یک مکان شخصی و خصوصی است و اولین ویژگی و تنها هدف آن فراهم کردن اوقاتی برای استراحت و آرامش شما و خانواده تان است و بهتر است که فضای اتاق خواب شما خواب به چشم تان بیاورد نه اینکه خواب را از چشمان شما برباید.

سرویس خواب چوبی سلطنتی کلاسیک سرویس خواب عروس

همانطور که گفتیم اتاق خواب محل آرامش و استراحت شما است و جایی است که باید در آن از خستگی ها و دغدغه های روزمره راحت شوید یا حتی به خواندن کتاب مورد علاقه تان بپردازید. پس لازم است که دکوراسیون این اتاق خواب بدون نقص باشد و به بهترین نحو ممکن چیده شده باشد تا بتوانید به هدف اصلی این اتاق یعنی حفظ آرامش و امنیت و داشتن خواب راحت برسید.

سرویس خواب دو نفره آباژور مبل اتاق خواب پرده اتاق خواب

کوسن و بالش روی تخت خواب

ممکن است فکر کنید که گذاشتن تعداد زیادی بالش بر روی تخت باعث زیباتر شدن و مدرن تر بنظر رسیدن اتاق خواب شما می شود اما اشتباه می‌کنید. درست است که بالش زیاد باعث زیبایی می شود اما وقتی که بخواهید استراحت کنید مجبورید بالش هایی که بیش از مقدار ظرفیت شما قرار داده شده است را زمین بگذارید و باعث می شود که اتاق شلوغ شود و آرامش شما گرفته شود.

سرویس خواب دو نفره عروس سفید

اگر به دنبال راه حلی هستید که فضای اتاق شما دلباز تر و بزرگتر دیده شود بهتر است از پتو و بالش هایی که همرنگ هستند استفاده کنید تا باعث شود فضا باز تر و بزرگتر نشان داده شود.

سرویس خواب دو نفره چوبی آبی سورمه ای مدرن پرده اتاق خواب

 

سعی کنید چیدمان اتاق شما به نحوی باشد که حتی شده یک جای کوچک برای نشستن داشته باشید و لازم نباشد مدام از دمپایی روفرشی برای تردد استفاده کنید و یا اینکه روی تخت بنشینید و لازم باشد مدام روتختی را مرتب کنید و وقت شما را بگیرد.

سرویس خواب دو نفره فلزی مدرن مینیمال

مشکل کمبود جا در اتاق خواب می تواند با گذاشتن صندلی در اتاق خواب حل شود و با توجه به فضایی که اتاق شما دارد می توانید در داخل آن چند عدد صندلی قرار دهید.

فرقی نمی کند که صندلی از چه نوعی باشد. می‌تواند حتی مبل هم در اتاق قرار دهید و یا حتی صندلی گهواره ای یا مدل های دیگری که در بازار موجود است برای نشستن در اتاق خواب استفاده کنید.

سرویس خواب دو نفره مدرن

هماهنگی وسایل در اتاق خواب

اگر شما فکر می کنید که ست کردن وسایل اتاق خواب باعث زیباتر شدن آن می شود و سعی کرده اید که کمد لباس تخت و میز توالت شما همه در یک رنگ و طرح باشد باید بگوییم که در اشتباه هستید و این کار باعث زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب شما نخواهد شد.

سرویس خواب دو نفره مدرن موکت

برای حل مشکلی که در مورد ست کردن تمام وسایل اتاق خواب گفته شد می توانید از ترکیب کردن متریال و مدل های مختلف در اتاق خواب خود استفاده کنید. از این که در کنار تخت مدرن خود جعبه ای که آنتیک است را قرار دهید نترسید زیرا این ترکیب در عین اینکه پیچیده به نظر می‌آید می‌تواند آرامبخش هم باشد.

سرویس خواب دو نفره میز تلویزیون سفید هایگلاس

شاید شنیده باشید که استفاده از لامپ های فلورسنت در بالای تخت باعث زیبایی و خواب آرام می‌شود اما اینطور نیست و بهتر است در بالای تخت خواب خود از این لامپ‌ها استفاده نکنید.

سرویس خواب دونفره عروس

به جای اینکه در سقف اتاق خواب خود و بالای تخت از لامپ‌های فلورسنت استفاده کنید بهتر است چراغ خواب دیواری و رومیزی داشته باشید که نور آن خیلی کم باشد تا محیط شما برای خواب فراهم شود.

سرویس خواب دو نفره عروس

میز ها و قفسه های کتابخانه جزو مهم ترین وسایل خانه هستند که نباید شلخته و به هم ریخته باشند زیرا در این صورت باعث می‌شود که به هم ریختگی خانه چند برابر به نظر بیاید. پس سعی کنید از میز ها و قفسه های کتابخانه در خارج از اتاق خواب استفاده کنید زیرا حتی در صورت مرتب بودن هم حضور این قفسه ها در اتاق خواب باعث می شود که اتاق خواب آرامش خود را از دست بدهد.

سرویس خواب دو نفره سلطنتی کلاسیک عروس قهوه ای

شاید فکر کنید هر چقدر وسایل زیباتر و بیشتری در اتاق خواب خود قرار دهید برای زیبایی دکوراسیون سنگ تمام گذاشته اما باید بدانید هر چه اتاق خواب ساده تر باشد بهتر خواهد بود و آرامش بخش تر است و باعث می شود که شما حس بسیار دلپذیری در اتاق ساده و ملایم داشته باشید.

سرویس خواب دو نفره پرده اتاق خواب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا