خانه/نظرسنجی نظرسنجی نظر سنجی نظر به اهمیت موضوع تکریم ارباب رجوع و لزوم آگاهی از دیدگاه ها و نظرات سازنده مخاطبان برای بهبود مستمر خدمات رسانی با تکمیل فرم زیر ما را در این امر مهم یاری فرمایید. 1-اخیرا کدام محصول را از آقای جهیزیه خریده اید؟*فرشموکت و کف پوشمبلمانسرویس خوابکالای خواباکسسوریمیزوصندلی 2-اصلیترین دلیل شما برای خرید از آقای جهیزیه چه بوده است؟*امکاناتطراحیکیفیتقیمتسایر 3-چقدراز خرید از آقای جهیزیه راضی هستید؟*کاملا راضی هستماصلا راضی نیستم 4-چقدر احتمال دارد بازهم از آقای جهیزیه خرید کنید؟*کاملامحتمل استاصلا محتمل نیست 5-سرعت کارشناس خدمات پس از فروش ما را چطور ارزیابی میکنید؟*کاملاسریعخوبمتوسطکاملاکند 6-به نظر شما، کارشناس خدمات پس از فروش چقدر مشتاق به کمک و حل مساله شما بود؟*کاملامشتاق بودخوبمتوسطاصلامشتاق نبود 7-و چقدر در پاسخدهی به سوالهای شما موفق بود؟*کاملا موفق بودخوبمتوسطاصلاموفق نبود 8-به نظر شما، چقدر در درک نیازهای مشتری موفق بودهایم؟*عالیخوبمتوسطضعیف 9-ارزش محصولات آقای جهیزیه برای شما چه میزان است؟*عالیخوبمتوسطخوب نیست 10-سهولت ملاقات حضوری با کارکنان واحد فروش:*عالیخوبمتوسطخوب نیست 10-سهولت ملاقات حضوری با کارکنان واحد فروش:*عالیخوبمتوسطخوب نیست 11-برقراری راحت ارتباط تلفنی با کارکنان واحد فروش:*عالیخوبمتوسطخوب نیست 12-برقراری راحت ارتباط تلفنی با سایر کارکنان / نماینده مدیریت:*عالیخوبمتوسطخوب نیست 13-برقراری راحت ارتباط مالی با کارکنان واحد حسابداری:*عالیخوبمتوسطخوب نیست 14-رفتار کارکنان فروشگاه آقای جهیزیه مؤدبانه ، صمیمانه و مناسب است؟*عالیخوبمتوسطخوب نیست 15-فاصله زمانی از ارسال درخواست خرید تا ارسال محموله، مناسب است؟*عالیخوبمتوسطخوب نیست 16-فروشگاه قادر به تحویل محصول طبق تعهد و قرارداد می باشد؟*عالیخوبمتوسطخوب نیست نظرات انتقادی/پیشنهادی: Δ اشتراک گذاری فیس بوک توییتر لینکدین تامبلر پینترست رددیت VKontakte Odnoklassniki پاکت اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ