آموزشی

چرا فرش 700 شانه پر فروش است؟

با پیشرفت و بروزرسانی ماشین آلات قالی بافی ، روز به روز شاهد ظهور انواع فرش ماشینی در بازار بوده ایم که فرش های ماشینی 700 ، 1000 و 1200 شانه نمونه ای از این فرش ها هستند . از آنجایی که می دانید ، یکی از مهم ترین اجزای هر خانه فرش ماشینی است و انتخاب درست فرش نیز امری مهم در خرید فرش ماشینی به حساب می آید . در این مقاله به برسی فرش  700 شانه و اینکه چرا بیشتر مشتریان فرش ماشینی در هنگام خرید به سراغ فرش هفتصد شانه می روند می پردازیم و شما عزیزان را با پرفروش ترین مدل فرش های ماشینی 700 شانه آشنا خواهیم کرد.

مشخصات فرش 700 شانه درجه یک

فرش ماشینی 700 شانه معمولا در تراکم های 2550 و 2700 در تعداد رنگ زمینه ( 8 ، 10 و 12 رنگ ) بافته می شوند . در تولید بهترین فرش 700 شانه از نخ اکریلیک هیت ست شده استفاده می کنند چرا که این الیاف نسبت به پلی استر ، پلی پروپلین و … از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به : بدون پرز و ضد حساسیت ، مقاومت بالا در برابر فشار و سایش ، مقاومت در برابر نور و گرما ، رطوبت و گرد و غبار اشاره کرد . دستگاه بافت فرش 700 شانه HCIx2 و HCPx2 هستند که در این میان فرشی که توسط دستگاه HCP بافته می شود از کیفیت بالاتری برخوردار است . بهترین نخ مصرفی در نخ پود فرش 700 شانه ، پنبه است و سبب برگشت پذیری بالا ( انعطاف پذیری بالا ) در فرش و همچنین جلوگیری از شکستی می شود.

چرا فرش 700 شانه پرفروش است؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا اکثر افراد در خرید فرش ماشینی به سراغ فرش 700 شانه می روند؟ در پاسخ به این سوال سه علت وجود دارد که عبارتند از:

1- قیمت فرش 700 شانه

از آنجایی که قیمت فرش ماشینی با شانه و تراکم فرش رابطه مستقیم دارد ، قیمت فرش هفتصد شانه نسبت به فرش های 1000 و 1200 شانه پایین تر است و معمولا مهم ترین فاکتور برای عموم مردم در خرید ، قیمت کالا است.

2- نخ خاب فرش 700 شانه

با توجه به توضیحاتی که در مقالات قبل داده شد ، هرچه شانه و تراکم در فرش بیشتر باشد ارتفاع نخ خاب کوتاه در می شود به طوری که ارتفاع نخ خاب در فرش 1200 شانه 6 میلی متر و در فرش 700 شانه 10 میلی متر است . بدیهی است که هرچه ارتفاع نخ خاب در فرش ماشینی بیشتر باشد ، دوام و ماندگاری فرش نیز افزایش می یابد و به گفته کارشناسان فرش ماشینی ، طول عمر فرش 700 شانه از دیگر فرش های ماشینی بیشتر است.

3- زیباترین و نفیس ترین فرش های ماشینی در این دسته

با توجه به موارد ذکر شده و محبوبیت فرش هفتصد شانه ماشینی در بین مردم ، توجه بیشتر طراحان و نقشه کشان فرش بر روی این دسته است و همه روزه مدل فرش های ماشینی زیباتر و جدید تری به بازار فرش ماشینی ارئه می شود.

در نتیجه فرش 700 شانه ماشینی به عنوان پرفروش ترین فرش ماشینی به حساب می آید و جدیدترین فرش های ماشینی در این دسته وجود دارند که می توان به : فرش مدل شهیاد ، مهبد ، بهشت ، ملورین ، نادیا و … اشاره کرد .  برای مشاهده عکس فرش ماشینی همراه با قیمت و مشخصات می توانید وارد دسته بندی پرفروش ترین فرش های ماشینی در وب سایت آقای جهیزیه شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا