آموزشی

انواع میزناهارخوری در بازار

میز نهار خوری این روزها با سبک های بسیار متفاوت تهیه و تولید می شود تا هر کسی متناسب با فضای آشپزخانه خود از این محصول کارآمد نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، میز نهار خوری این روزها با سبک های بسیار متفاوت تهیه و تولید می شود تا هر کسی متناسب با فضای آشپزخانه خود از این محصول کارآمد نهایت استفاده را ببرد.

به عنوان مثال برای دکوراسیون کردن خانه های ویلایی فارغ از بحث بصری کار به سادگی می توان از یک میز ناهار خوری دوازده نفره استفاده کرد. این امر در حالی است که برای چیدمان های خانه های نقلی آپارتمانی نیاز به یک وسیله جمع و جور و کارآمد است تا فضای زیادی از صاحب خانه اشغال نشود. این روزها با تنوع بسیار زیادی این کار وارد بازار شده است تا صفر تا صد نیاز مشتری به راحتی برآورد ه شود. به عنوان میزهای نهار خوری با صندلی کاناپه ای به منظور کمتر اشغال شدن فضا در گوشه ای از دیوار قرار می گیرد و با چسباندن میز نهار خوری به دیوار به سادگی جای سه صندلی با یک کاناپه سه نفره برای رفت و آمد شما باز می شود. از سوی دیگر برای آشپزخانه ای کوچک نقلی از میزهای پکیجی که به صورت گرد در یک دیگر قرار می گیرند استفاده می شود تا آشپزخانه خیلی شلوغ و آشفته به نمایش گذاشته نشود. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون انواع میز نهار خوری و مقایسه کارایی آن ها با یک دیگر مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. شما هم اگر قصد خرید یک میز نهار خوری مدرن و شیک و در عین حال کارآمد را دارید به شما توصیه می کنیم با ما همراه شوید.

میز نهار خوری فانتزی دو نفره

اگر به تازگی ازدواج کرده اید و در یک خانه آپارتمانی با یک آشپزخانه سه در چهار کوچک به سر می برید به شما توصیه می کنیم از میزهای نهار خوری فانتزی و نفره که سبک طراحی بسیار خاصی را از آن خود کرده است بهره بگیرید. صندلی های این میز نهار خوری درست شبیه یک پاف جلو مبلی با قدری چوب که پایه های صندلی را تشکیل داده است شکل گرفته است. از سوی دیگر برخی از صندلی ها بدون نیاز به پشتی شبیه یک صندلی پاف ماند طراحی آن دنبال شده است. شما می توانید به صورت دو نفره از دو صندلی پشتی دار یا به صورت دو نفره با دو صندلی پاف مانند یا به صورت ترکیبی یک میز نهار خوری گرد بزرگ با چهار صندلی پشتی دار و بدون پشتی را خریداری کنید. اگر قرار است دو صندلی تهیه کنید سایز میز نیازی نیست خیلی بزرگ باشد به قدری که شما وسایل مورد نیاز برای صرف غذای دو نفر را بتوانید روی میز بچینید کار شما راه می افتد. حال اگر می خواهید از مدل چهار نفره آن استفاده کنید نیاز است قدری مساحتی دایره روی میز نهار خوری افزایش پیدا کند. از سوی دیگر این مهم برای شما فراهم است که تم های رنگی صندلی های پافی خود را تغییر دهید و به صورت رنگی یا تک رنگ متناسب با هارمونی رنگ فضای داخلی منزل خود دست به کار شوید. این انتخاب رنگ برای میز، پایه ها و پشتی صندلی نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

میز نهار خوری مستطیلی

میز نهار خوری های که از ایده پردازی های خطی بهره گرفته اند مانع از بهم ریختن نظم در فضای داخلی منزل شما می شود. شما به سادگی می توانید از یک میز مستطیلی شکل به همراه چهار صندلی که با همان سبک مستطیلی و خطی طراحی آن دنبال شده است در راستای ایده پردازی آشپزخانه تقریباً متوسط خود بهره بگیرید. اگر اندازه میز را مربعی شکل کنید قدری فضا جمع و جور تر می شود و میزهای مستطیلی قدری عریض تر هستند که سبب اشغال شدن فضای بیشتری در آشپزخانه می شود. محصول ارائه شده به اندازه جایگذاری ظرف و ظروف برای چهار نفر روی میز برای شما فضا فراهم آورده است. انتخاب تم رنگی استر رویه مبل و رنگ چوب میز نهار خوری و پایه های این صندلی شیک به عهده شما است. شما می توانید همانند تصویر محصول خود را سفارشی سازی کنید یا اینکه از یک تم رنگی دیگر در راستای این ایده پردازی بهره بگیرید.

میز های ناهار خوری کم جا

میز ناهار خوری کم جا محصولی است که شبیه یک پازل قطعات آن در کنار یک دیگر قرار داده شود و فضای زیادی را از شما اشغال نکند. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید ارتفاع میز و صندلی ها به گونه ای طراحی شده است که زمانی که صندلی ها زیر میز قرار می گیرد گویی شکل طراحی میز به این صورت خطی ایده پردازی شده است. شاید کمتر کسی پیش از برداشتن صندلی ها متوجه مجزا بودن صندلی ها از میز شود و عده ای بر این باور باشند که این سبک طراحی برای میز به تنهای دنبال شده است. از همین رو در کنار جلوه بصری بسیار خاصی که کار در فضا به تصویر می کشد می توانیم به کارآمد بودن آن برای فضاهای کوچک نیز اشاره ای داشته باشیم. شما می توانید همانند تصویر ارائه شده به صورت نیم دایره برای دیوار منتهی به آشپزخانه از یک نیم ست نیم دایره ای با فضا گیری کمتر بهره بگیرید یا از یک پکیج دایره ای به صورت کامل و چهار نفره استفاده کنید. این انتخاب صد در صد به نیاز و سلیقه شما در راستای ایده پردازی آشپزخانه شما مربوط می شود. پکیج میز نهار خوری به صورت دو نفره، چهار نفره و شش نفره در اختیار شما قرار داده می شود. انتخاب شما بسته به محیط آشپزخانه شما تغییر اندازه می دهد.

میز نهار خوری کاناپه دار

اگر برای دکوراسیون های مدرن خود نیاز به یک محصول شیک و جدید دارید به شما خرید میز نهار خوری کاناپه دار را توصیه می کنیم. این سبک میز نهار خوری بسیار شیک و ساده است و نسبت به سایر میزهای نهار خوری فضای کمتری را از شما اشغال می کند. همان طور که در تصویر مشهود است این سرویس به صورت شش نفره در نظر گرفته شده است. از همین رو چهار صندلی تکی و یک کاناپه دو نفره برای سمت دیگر کار مد نظر قرار داده شده است. سبک های طراحی این روزها شبیه دکوراسیون های ترکیه است از همین رو از دو تم رنگی برای صندلی و کاناپه استفاده می شود تا فضا رنگ آمیزی بهتری را فراهم کند. از آنجایی که فضای زیر میز باز است به راحتی در زمان جایگذاری کردن میز در اتاق نشیمن یا آشپزخانه در گوشه دیوار جای می گیرد و کمترین فضا را اشغال می کند. شما می توانید متناسب با رنگی که در منزل از آن استفاده می کنید تم رنگی میز نهار خوری و صندلی های تکی خود را در نظر بگیرید. یا اینکه با یک رنگ کاملا متضاد با فضا هم رنگ با سرویس مبل خود میز نهار خوری را در اتاق نشیمن برای زیبایی بیشتر قرار دهید. دنیای مدرن امروز می طلبد که جشنواره رنگ ها را به منظور بزرگتر نشان دادن دکوراسیون داخلی به تصویر کشید. میزهای کاناپه دار را می توانید با خرید دو صندلی و دو کاناپه نیز دنبال کنید که این امر به صورت سلیقه ای و سفارشی برای شما دنبال می شود.

کلام آخر پیرامون میز ناهار خوری

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید میز نهار خوری سبک های بسیار متفاوتی را برای شما فراهم کرده است و دست شما برای انتخاب باز است. در قدم اول می توانید سبک ایده پردازی خود را مشخص کنید برفرض تمایل دارید از میز نهار خوری مدرن، کلاسیک، سلطنتی و یا روستیک بهره بگیرید. در قدم بعد باید تم رنگی که برای ایده پردازی به آن نیاز دارید را چوب و استر رویه صندلی های میز نهار خوری در نظر بگیرید. اینکه قرار است میز در کجای منزل شما قرار بگیرد امر دیگری است که در زمان خرید میز نهار خوری باید به آن توجه شود. بر فرض اگر شما می خواهید برای آشپزخانه نقلی خود دست به انتخاب بزنید باید از یک پکیج برای این فضا بهره بگیرید. جایگذاری صندلی ها در فضای زیر میز مانع از اشغال شدن محیط آشپزخانه می شود و سبب نظم بخشیدن به محیط های کوچک می شود. از سوی دیگر بهتر است از میزهای مربعی به جای مستطیلی استفاده کنید تا جایگذاری آن برای شما مشکلی را ایجاد نکند. در نظر گرفتن میزهای گرد در فضاهای کوچک گزینه انتخابی ایده الی است مخصوصاً اگر صندلی ها به صورت نیمه دایره در چهار طرف میز در زیر میز قرار بگیرید. در نهایت می توانیم به صندلی های پاف مانند اشاره داشته باشیم که برای جایگذاری در فضاهای متوسط گزینه انتخابی ایده الی است. همیشه نمی توان میز نهار خوری را در آشپزخانه قرار دارد. از همین رو به شما توصیه می کنیم برای خودتان که دو نفر هستید یک میز نهار خوری دو نفره را در آشپزخانه قرار دهید و برای مهمان های خود در اتاق نشیمن هم راستا با تم رنگی مبلمان یک میز نهار خوری دوازده نفره را مد نظر قرار دهید. امید است مطالب ارائه شده در راستای آشنایی بیشتر شما با میز های نهار خوری کم جا و مدرن مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا