تازه هاعلم و تکنولوژی

راهنمایی خرید دستگاه مبل شویی دریلی

جابجایی مبل یکی از کارهای سخت در مبل شویی بود، که با دستگاه های مبل شویی دیگر نیاز به جابجایی مبل نبود، اما جابجایی و استفاده از دستگاه های مبل شویی معضل دیگری بود، که باعث شد دستگاه مبل شویی دریلی تولید شود. این دستگاه با قیمت مناسب جابجایی راحت رقیب اصلی سایر دستگاه مبل شویی است. که در ادامه چگونه متصل کردن متعلقات و طرز استفاده و مزایا معایب آن را بیان میکنیم.

دستگاه مبل شویی دریلی (مبل شویی فرچه ای)

دستگاه مبل شویی دریلی یک دستگاه است که برای شستشوی مبل در مکانهای که حمل دستگاه مبل شویی ممکن نیست، طراحی شده است.

این دستگاه با توجه به وزن و اندازه ای که دارد برای شستشو در محل های که محدودیت فضایی داریم، بسیار مناسب است علاوه بر محدودیت فضا ممکن است نتوانیم زیاد از آب استفاده کنیم که در این مورد هم مبل دستگاه شستشوی مبل دریلی کار آمد است، این دستگاه دارای ساختار پیچیده ای نیست و از یک دریل و یک مخزن استیل تشکیل شده است.

آب و مواده شوینده را داخل مخزن استیل (سم پاش)میریزیم و با استفاده از نازل دستگاه آن را روی سطح مورد نظر اسپری میکنیم، در مرحله بعد به سراغ برس که به دریل متصل کرده ایم، میرویم و ادامه کار را انجام می‌دهیم.

نکاتی مهم برای خرید دستگاه مبل شویی دریلی

این دستگاه دارای ساختار ساده ای است، اما با این حال نیز این مبل شوی دریلی بر اساس جنس مخزن قدرت دریل حجم مخزن طول سیم و… به مدل های مختلف تقسیم میشود.


در زمان خرید نیز به این نکات توجه داشته باشید برای مثال جنس مخزن، در طول عمر دستگاه اهمیت زیادی دارد به این صورت که هرچقدر جنس این مخزن مقاومتر باشد،  دستگاه نیز بادوام تر است.جنس مخزن

حجم مخزن

نکته حائز اهمیت دیگر، هنگام خرید مبل شویی دریلی حجم مخزن آن است چنانچه حجم مخزن کم باشد، هنگام شستشوی مبل مجبور خواهید بود آن را چند بار پرکنید.

بررسی دریل دستگاه

قدرت دریل هرچقدر بیشتر باشد، مساحت بیشتری را میتوانید با آن بشویید علاوه بر قدرت دریل باید، به طول سیم آن نیز توجه کنید. برای شستشوی با استفاده از این دستگاه نیاز به برق است. به همین دلیل برای راحتتر کار کردن بهتر است طول سیم بلند باشد.

طرز استفاده از مبل شویی دریلی

شستشویی مبل با استفاده از دستگاه مبل شویی دریلی، نیاز به تخصص خاصی ندارد. و کاری بسیار آسان است فقط کافیه مواد شوینده را با آب با نسبت درست قاطی کنید، داخل مخزن مخصوص بریزید.

بعد از آماده شدن مایع شوینده چند بار تلمبه دستگاه را فشار دهید، با این کار هوا و مواد شوینده درون مخزن فشرده میشود. وقتی که فشار به حد مورد نظر رسید، شیر شلنگ مخزن را باز کنید تا مایع شوینده روی سطح مورد نظر پمپاژ شود.  بعد از این مرحله از برس روی دریل استفاده کنید، سطح مورد نظر را بشویید. برای استفاده از دستگاه مبل شویی دریلی به منظور جمع کردن کف و آب از روی مبل به یک جارو آب و خاک نیز احتیاج دارید.

مراحل نصب فرچه روی دستگاه مبل شویی دریلی

برای نصب فرچه روی دریل به این صورت عمل کنید، پیچ و مهره های فرچه را بازکرده ودریل را روی حالت جلو قرار دهید فرچه را در دست نگه دارید و با استفاده از قدرت خود دریل فرچه را روی آن محکم کنید پیچ و مهره ها را ببندید در این حالت دریل آماده شستشو است. هنگام شستشوی فرچه از آب داغ استفاده کنید تا کیفیت خود را از دست ندهد.

توجه داشته باشید اگر فرچه به خوبی روی دریل نصب نشود ممکن اس بسیار آزار دهنده باشد.

کاربرد های دستگاه مبل شویی دریلی

این دستگاه در محل های مختلفی ازجمله موارد زیر کاربرد دارد:

  • صنایع مبل شویی و قالیشویی
  • هتل، مسافرخانه، مهمانسرا،بیمارستان و….
  • برای مصارف شخصی

مزایا دستگاه مبل شویی دریلی

جابجایی آسان

قابلیت شستشوی سطوح مختلف ( دیوار فرش، موکت، مبل و….)

قیمت مناسب

ابعاد کوچک

مخزن مقاوم

معایب دستگاه مبل شویی دریلی

ممکن است باعث نازک شدن پارچه رو مبلی شود.

در دستگاه های مبل شویی مبل را با استفاده از مکش خشک تقریبا خشک میکنند، که باعث میشود مبل بخاطر خشک نشدن مناسب بو بگیرد، و دیر خشک شود.

در بعضی موارد نیز باعث شل شدن پارچه رو مبلی میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا