آموزشی

اهمیت خرید میز کارمندی

در این مطلب درباره راهنمای خرید میز کارمندی خواهیم پرداخت . میز کارشناسی باید دارای راحتی و کیفیت بالایی باشد تا علاوه بر ست شدن با دکوراسیون اداری ، شرایط بهتری برای کارمند فراهم نماید

اهمیت انتخاب میز کارمندی یا کارشناسی

کارمندان شما زمان بیشتری را در پشت میز هستند و در صورت نامناسب بودن میز میتواند خستگی را برای پرسنل شما فراهم نماید . جهت افزایش بازدهی و راندمان کسب و کار خودتان بهتر است تا از صندلی و میز کارشناسی مناسب استفاده کنید تا علاوه بر رعایت سلامت جسمی کارمندان افزایش راندمان کار را نیز فراهم کرده باشید

ویژگی های میز کارشناسی

اندازه میز کارمندی متنوع میباشد و بر اساس ابعاد محیط و اتاق ادارات میتوانید میز کوچک و بزرگ خریداری نمایید . میز اداری دارای تنوع مختلفی در طرح ، رنگ ، مدل و … هستند و شما به راحتی میتوانید با توجه به  طراحی داخلی اداره خود و نیاز کارمندان تهیه نمایید

هنگام خرید میز کارمندی باید دقت داشته باشید که میز امکان قرار دادن وسایلی مانند کامپیوتر، گوشی تلفن، فکس، پرینتر و وسایل اداری دیگر را داشته باشد

راهنمای خرید میز کارمندی

ارتفاع میز کارشناسی

ارتفاع میز اداری از اهمیت بالایی برخوردار است . یک میز برای کارمند نباید بیش از اندازه استاندارد بلند باشد به طوری که کارمند برای دسترسی به همه سطح میز با مشکل مواجه باشد و همچنین کوتاه بودن میز نیز باعث خم شدن بیش از حد فرد خواهد که به مرور زمان باعث ایجاد مشکلات جسمانی خواهد شد

میز کارمندی با اجزا و لوازم و امکانات مانند فایل کشو دار ، جای کیس ، جای کیبورد  و … طراحی شده اند تا راحتی بیشتری برای پرسنل ایجاد کرده باشند . 

میز کارشناسی

جنس و کیفیت 

میز های کارشناسی معمولا از چوب ، فلز ، MDF، HDF و یا ترکیبی از موارد اشاره شده ساخته می شوند . طراحی و رنگ میز اولین چیزی است که جلب توجه می کند و خود را با محیط کار هماهنگ میکند . میز مناسب علاوه بر مقاوم بودن باید سبک باشد تا در صورت نیاز به جا به جایی به راحتی بتوان میز را انتقال داد و میز در حین حمل و نقل کمترین آسیب را ببیند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا