مشتری مداری در راس ارزشهای سازمانی آقای جهیزیه قرار دارد و از آنجا که خریداران نه تنها مشتری آقای جهیزیه بلکه مشتری تمام فروشندگان هستند، جلب رضایت آنها باید اولین و بالاترین اولویت همهی ما باشد.
در راستای سیاستهای مشتری محور دیجیکالا و بهمنظور سازگاری با شرایط اقتصادی جامعه، قوانینی برای فروش در سایت آقای جهیزیه وجود دارد که عمل به این قوانین منجر به افزایش رضایت مشتریان، جلب اعتماد آنها و از همه مهمتر ساخت و ایجاد تجربهای عالی در خرید از شما میشود. همچنین عمل به این قوانین باعث جلوگیری در سو استفاده از سایتآقای جهیزیه توسط معدود فروشندگان متخلف خواهد شد.
عملکرد فروشندگان بر اساس چندین معیار سنجیده خواهد شد و فروشندگانی که از عملکرد و استاندارد باکیفیت مورد نظر برخوردار نباشند جریمه شده و یا با آنها قطع همکاری خواهد شد.
شرح این قوانین دربخش آموزش خریدقرارداده شده است.