آموزشی

مزایای خرید مستقیم از مراکز تولیدی مبل راحتی

اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید توصیه می کنیم تا بجای چرخش در بازار بورس سری به مراکز تولیدی مبل راحتی بزنید. علت این پیشنهاد مزایایی است که اغلب مردم از آن بی اطلاع هستند. در صورتی که میتوانند خرید به صرفه تری را از تولیدی ها تجربه کنند. این مطلب را تا انتها بخوانید تا با مزایای خرید مستقیم مبلمان راحتی از تولیدی ها آشنا شوید.

تولیدی مبل راحتی

مبل راحتی از جمله محصولاتی است که با تنوع بسیار به لحاظ متریال مصرفی، طراحی و کیفیت ساخت در بازار یافت می شود. تمامی این عوامل در قیمت نهایی و تمام شده مبل تاثیر گذار خواهند بود. اما علاوه بر فاکتورهای ذکر شده یک عامل مهم دیگر نیز وجود دارد که به محل تولید و توزیع مبل باز می گردد.

بر این اساس مبل های وارداتی بالاترین قیمت را در بازار به خود اختصاص می دهند که اغلب از کشور ترکیه وارد ایران می شوند. در رده دوم محصولاتی هستند که در ایران تولید می شوند و تفاوت قیمت انواع داخلی وابسته به کیفیت متریال مصرفی آنها است. برای مثال ممکن است پارچه های بکار رفته در ساخت مبل ترک و یا چینی باشد.

کارخانه های بسیاری در شهرک های صنعتی وجود دارد که محل ساخت مبل راحتی هستند. تولیدی مبل راحتی حتی ممکن است بصورت کارگاه های کوچک در داخل شهر نیز دایر باشد که در مقیاس کوچکتری به فعالیت مشغول هستند.

روش های خرید مبل راحتی

شما برای خرید مبل راحتی چهار گزینه پیش رو دارید. مغازه های پراکنده در شهر که اصولا قیمت های بالایی داشته و نمایندگی برندهای مطرح وارداتی و داخلی هستند. اغلب این مغازه ها که در بالا شهر مستقر هستند مبل های لوکس با قیمت های بالا را عرضه می کنند که خرید آنها برای همگان مقرون به صرفه نخواهد بود.

گزینه دوم بورس بازار مبل است که معروفترین آن در شهر تهران بازار مبل یافت آباد می باشد. اغلب افراد این تصور را دارند که در بازار بورس می توانند مبل های با قیمت های ارزان و مناسب را بیابند. اما اگر تجربه چرخش در بازار مبل یافت آباد را داشته باشید مطمئنا با این نظر موافق نخواهید بود .ضمن اینکه خرید مبل در چنین مراکزی به معنای صرف وقت بسیار در بازار و سخت شدن تصمیم گیری برای انتخاب و خرید مبل است.

در واقع بهترین راه برای خرید مبلمان گزینه سوم یعنی خرید مستقیم از تولیدی مبل راحتی است. بسیاری از تولیدی های مبلمان که در حومه شهر مستقر هستند علاوه بر توزیع محصولات خود به مغازه داران امکان خرید مستقیم و خرده‌فروشی برای مصرف کنندگان عام را نیز فراهم ساخته اند.

گزینه چهارم اما مربوط به فروشگاه های اینترنتی است. این روش برای افرادی که وقت کافی برای چرخش در بازار و خرید حضوری را ندارند مناسب است اما در عین حال می‌تواند توام با ریسک های بسیاری همراه باشد.

مزایای خرید مستقیم از تولیدی مبل راحتی

خرید مستقیم مبل از تولیدی دارای مزایای قابل توجهی برای مشتریان است. از جمله آن که به دلیل حذف واسطه ها در زنجیره توزیع و فروش، قیمت مبلمان به قیمت تمام شده آن بسیار نزدیک است. تولیدی ها محصولات خود را نه با قیمت عمده اما با سودی بسیار کمتر از بازار به مشتریان خرد عرضه می کنند.

امکان تحویل مبلمان از درب کارخانه یا تولیدی به منزل مشتری وجود دارد و ارسال بار توسط پرسنل با تجربه کارخانه با بسته بندی مخصوص انجام می شود. بدین معنی که امکان ضربه دیدن مبلمان طی حمل و نقل کاهش می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا