آموزشی

ویژگی های یک سرویس خواب خوب

ویژگی یک سرویس خواب خوب و مناسب برای اتاق خواب چیست ؟

سرویس خواب را می‌توان جزء جدایی ناپذیر از اتاق خواب دانست که تقریبا در هر منزلی مشاهده می‌شود. اما یکی از سوالاتی که در رابطه با انتخاب و خرید سرویس خواب پرسیده می‌شود این است که ویژگی یک سرویس خواب خوب چیست؟
ویژگی‌های سرویس خواب خوب یکی از مواردی است که همه ما در حین خرید به آن توجه می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین لوازمی که در اتاق خواب وجود آن لازم و ضروری به شمار می‌آید یک سرویس خواب ایده آل و مناسب است. سرویس خوابی که یک استراحت خوب و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد. ترکیب رنگ، متریال کالای خواب ساخته شده و سایر شرایط دیگر که همگی در کنار هم یکی ویژگی خوب را برای شما فراهم می‌سازند.

 

سرویس خواب از لوازم جانبی به منظور ساخت بهره برده است. خرید تمامی این لوازم ضروری نیست و شما شاید به راحتی با خرید یک تخت بتوانید نیازهای خود را مرتفع سازید. وجود لوازم جانبی یکی از مزایای عمده در زمان چیدمان سرویس خواب به شمار می‌رود. با تهیه لوازم جانبی آن می‌توانید چیدمان بهتری به فضا بدهید.

اجزای تشکیل دهنده یک سرویس خواب ایده آل:

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • آینه
  • کمد
  • میز توالت یا همان میز آرایش
  • پاف
  • صندلی

اگر لوازم سرویس خواب از کیفیت خوبی برخوردار باشند، شما در گذر زمان نیاز به تعمیرات آن‌ها نخواهید داشت. چوب با کیفیت مانع از موریانه زدگی می‌شود، رنگ با کیفیت از پخش شدن بوی نامطبوع در فضا جلوگیری می‌کند و کیفیت ساخت و طراحی نیاز به مرمت آن‌ها را به مراتب کمتر می‌کند.

یکی از اصلی ترین عواملی که در حین خرید سرویس خواب باید به آن توجه شود متریال اولیه استفاده شده است.

به طور کلی در کشور از ۴ نوع مواد اصلی به منظور ساخت سرویس خواب استفاده می‌شود که چوب، ام دی اف، ورق ملامینه و فلز از این جمله به شمار می‌روند. رنج قیمتی این مواد اولیه در تعین قیمت نهایی تأثیر به سزایی دارند. اگر برحسب اولویت بخواهیم قیمت گذاری کنیم، بدون تردید چوب از ام دی اف گران‌تر است و ام دی اف از ملامینه و ملامینه از فلز به مراتب قیمت تمام شده بیشتری دارد.

مرغوبیت مواد اولیه به ماندگاری آن نیز اضافه می‌کند. استفاده از چوب راش و گردو به منظور آماده سازی سرویس خواب تا مدت‌ها خیال شما را از خرابی و موریانه زدگی سرویس چوب آسوده می‌کند. از سوی دیگر ورق‌های ملامینه در برابر ورق‌های ام دی اف ماندگاری کمتری دارند. مقاومت ورق‌های ملامینه در برابر رطوبت و آب بسیار کمتر از ام دی اف است و با برخورد کمترین رطوبتی به این محصول تغییر شکل می‌دهد.

تشخیص جنس با کیفیت در زمان خرید سرویس خواب خوب:

مواد اولیه ورق‌های ملامینه و ام دی اف به دو دسته هایکلاس و معمولی تقسیم می‌شوند. هایگلاس روکشی براق است که با انعکاس نور در خود، جلوه‌ای بیشتر به کار می‌رود. ورق‌های براق ساخته شده گران‌تر از ورق‌های معمولی در بازار به فروش می‌رسند. همچنین در حین خرید سرویس خواب باید به نکاتی نیز توجه شود. به عنوان مثال کالایی که به صورت ماشینی منبت کاری شده است، ارزان‌تر از سرویس خوابی است که به صورت دستی منبت کاری شده است. در نهایت سرویس خواب بسته به چوبی که مورد استفاده قرار داده می‌شود، قیمت گذاری می‌شود. هرچه چوب به کار رفته کمتر باشد، قیمت سرویس خواب منصفانه‌تر و ارزان‌تر می‌شود.

برای خرید یک سرویس خواب خوب چه پیشنهاداتی هست؟

برای شروع خرید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به جنس مواد تشکیل دهنده کالا توجه کنید. در این صورت به راحتی می‌توانید مقایسه قیمتی را به انجام برسانید. مورد بعدی که در حین خرید بایستی به آن توجه داشته باشید، ضمانت نامه کالا است. گارانتی ارائه شده در کنار هر محصولی اطمینان بیشتری را برای خرید حاصل می‌کند. سومین کار به عهده خود شما است. با یک نگاه ساده می‌توانید کیفیت کار را مورد بررسی قرار دهید. در زمان مشاهده کالا اگر لب پریدگی، برش‌های نامنظم، منبت کاری بدون قرینه، خراش‌های زیاد بر روی کار و طراحی نامناسب را دیدید، از خرید آن کالا منصرف شوید و به دنبال کالای با کیفیت‌تری باشید.

خرید تختخواب برای یک سرویس خواب خوب

برای خرید تخت، که اصلی‌ترین قسمت خرید شما به شمار می‌رود، باید توجه کنید که تخت جک دار نیاز دارید یا ساده. اگر نمی‌دانید که سرویس خواب جک دار چیست، بایستی بگوییم تختخواب‌های جک دار این امکان را به شما می‌دهند که از داخل آن‌ها به عنوان یک انباری استفاده کنید و این امر برای اتاق‌های کوچک بسیار مناسب است. به همین منظور تخت‌های جک دار گران‌تر از تخت‌های ساده به فروش می‌رسند. اگر برای انتخاب یک تخت مناسب برای منزل خود سردرگرم هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب مناسب ترین نوع تخت برای اتاق خواب را حتما مطالعه کرده و با انواع تخت برای اتاق خواب آشنا شوید.

خرید یک سرویس خواب خوب با قیمت مناسب

اگر قصد خرید سرویس خواب از جنس ملامینه را دارید کمترین هزینه به شما تحمیل می‌شود. حال اگر قصد خرید یک سرویس خواب با کیفیت از جنس ام دی اف (MDF) را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم قدری سر کیسه را شل کنید. اما بایستی به این نکته نیز اشاره کنیم که اگر قصد خرید تختواب از جنس ملامینه دارید نیز جای نگرانی نیست. چرا که همانگونه که گفتیم، این نوع سرویس خواب در صورتی که در معرض رطوبت و یا خیس شدن قرار بگیرد ممکن است آسیب ببیند، و سرویس خواب ‌بر خلاف سایر لوازمی که در منزل استفاده می‌شوند، هیچ گاه به آب دسترسی پیدا نخواهند کرد. به همین دلیل با همان مقدار پولی که دارید می‌توانید یک سرویس ملامینه قیمت مناسب تهیه کرده و به منزل خود بیاورید.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “ویژگی های یک سرویس خواب خوب

  1. عنوان گفت:

    سلام
    من در زمینه تولید محتوی ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنم
    همیشه و همیشه و همیشه
    یادتون باشه که یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه عنوان مطالبتونه
    اگه عنوان مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
    ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست
    اما یه کتاب هست که فکر میکنم خیلی بدردتون بخوره توصیه میکنم حتما یه نگاهی بهش بندازین اینم لینکشه :
    https://co10.ir/blog/website/title.html/
    حتما یه نگاهی بهش بندازید ضرر نمیکنین

  2. محمدی گفت:

    🌹🌹 سلام 🌹🌹

    ✅ همین که من سایت شما رو از نتایج گوگل پیدا کردم معنیش اینه که :
    خیلی خوب دارید بازدید کننده جذب می کنید و این خیلی عالیه

    ⚠️ باید بتونید از این بازدید کننده ها پول دربیارید.

    .

    🔴 آوردن بازدید کننده به سایت خیلی راحته .
    فقط کافیه 500 هزار تومن بدیم تا کلی بازدید کننده بیاریم تو سایت . بعدش …

    . ولی …

    ⬅️ حالا اگه بشه کاری کرد که هرکی میاد تو سایت رو ، تبدیل کرد به کسی که پول میده ، اونوقت …
    🟣 اونوقت میشه از همین افرادی که با 500 هزار تومن آوردیم تو سایت ، 50 میلیون تومن پول بیاریم .
    ♻️ و این چرخه رو باید همینطور تکرار کرد (500 هزار بدیم تبلیغ ، 50 میلیون در بیاریم و همینطور تکرار)
    .

    ◀️ راز موفقیت سایت های بزرگ همینه (من دقت کردم دیجی کالا ، دقیقا همین کارو میکنه)

    .

    📕 یه کتاب هست مخصوص بازاریابی و فروش برای سایت .
    من تا حالا 10 بار خوندمش
    این کتاب قدم به قدم ، خیلی راحت، روش تبدیل بازدیدکننده به خریدار رو توضیح میده .

    .

    ✅ این کتاب برای تک تک افرادی که میان تو سایت ، برنامه داره
    (دیجی کالا هم دقیقا ، برای کسانی که میان تو سایتش برنامه داره)

    .

    این مهمه :
    🔴⚠️ حتی یک بازدید کننده هم ، نباید بدون خرید بزاره بره ⚠️🔴
    روش های دیجی کالا دقیقا شبیه همین کتابه

    .

    ✅ ✅ شما از بازدید کننده های سایتتون چقدر پول درمیارید ‼️؟

    .

    ❤️ اگه خواستین این کتاب رو دانلود کنین ، لینک دانلودش رو میزارم ❤️
    https://aggsi.com/wp/بهترین-کتاب-بازاریابی/
    پایین همین صفحه لینک دانلود داره
    .

    ✅ یه فیلم هم داره که درمورد کتاب توضیح میده که اونم خیلی خوبه

    .
    .

    من استراتژیست بازاریابی در فضای وب هستم
    آی دی من تو اینستاگرام aggsicom

دیدگاهتان را بنویسید