منشوراخلاقی مجموعه آقای جهیزیه

 

ما در تلاشیم تا روحیه همکاری را پرورش داده و با پذیرش پیشنهادات و انتقادات سازنده و پویا و همچنین حمایت از فناوری‌های نوین به‌صورت مؤثر و کارآمد، در مسیر پیشبرد و پاسداشت حقوق مصرف‌کنندگان و سهامداران گام بر‌داریم.

رسالت فروشگاه‌آقای جهیزیه چیزی جز خدمت به مردم نبوده و برای تحقق ارتقای سطح کیفی، احترام به عقاید دیگران و حقوق همکاران و مشتریان از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد؛ چراکه ارائه خدمات مطلوب همراه با حسن خلق در محیطی شاد، باور قلبی کارکنان این مجموعه می‌باشد.

 

خط مشی اخلاقی مجموعه آقای جهیزیه در قبال مشتریان و مصرف‏ کنندگان

  • احترام اصیل و حفظ کرامت انسانی مشتری، در هر شرایطی سرلوحه مرام اخلاقی ما است.
  • اطلاع‏ رسانی شفاف، به‏ موقع، دقیق و کامل و ارائه مشاوره مؤثر و آموزش لازم، پاسخ ما به حق اطلاع‌یابی مشتریان و مصرف‏ کنندگان است.
  • سرعت، دقت، سهولت و کیفیت در ارائه خدمات و تحویل کالا، وجهه همت مجموعه آقای جهیزیه است.
  • حفظ حریم شخصی و اسرار مشتری و رازداری، خط‌ مشی حرفه‌ای ما است.
  • انتقاد، حق مشتری و مصرف‏ کننده است. پاسخگویی، نقدپذیری و جبران خسارت ناشی از عملکرد سازمان، مرام ما است.
  • رعایت انصاف در عقد قرارداد و دوری از هرگونه دادوستد ناروا را شرط کسب‏ وکار اخلاقی می‌دانیم.
  • پای‏بندی به تعهدات، به‏ ویژه در قیمت، تحویل به‏ موقع و بی عیب و نقص کالا و خدمات، خصلت سازمانی ما است.
  • دیدگاه مشتری و مصرف‏ کننده را ارج می‏ نهیم و با تنوع در کالا و ارائه خدمات و با انعطاف‌پذیری و استقبال از نیاز و سلیقه آنان، بر حق انتخاب مشتریان تأکید می‏کنیم.
  • ارائه خدمات پیش از فروش تا پس از فروش، همراه با رعایت استانداردهای کیفیت را فراتر از وظیفه حرفه‌ای، تعهد اخلاقی نیز می‌دانیم.
  • مواجهه صادقانه، عادلانه، صریح و اجتناب از هرگونه فریب، مرام مجموعه آقای جهیزیه است. مانند گران‏ فروشی، کم‏ فروشی، تدلیس، غبن و غش.