آموزشی

تخت تاشو چه تفاوتی با مبل تاشو دارد؟

امروزه با طراحی خلاقانه و هوشمند میتوان از محیط و لوازم مختلف بهترین استفاده و کاربرد را داشت. تخت خواب برای تمامی سنین یکی از کامل کننده ترین اجزاء در دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب می باشد. اما به دلیل زندگی در آپارتمان هایی با متراژ محدود برخی افراد امکان چیدمان و استفاده از تخت خواب را ندارند و از نظر آن ها تخت خواب تمامی فضای اتاق را می گیرد.می توانید به راحتی و بدون محدود کردن فضای اتاق خواب از تخت خواب و مبلمان تاشو استفاده نمایید.

 

 

تخت خواب تاشو چیست؟

امروزه به دلیل کوچک بودن اتاق خواب ها و نبود فضای کافی برای قراردادن سرویس خواب در اتاق پیشنهاد می شود که از آن در سایز های مختلف دو نفره و تک نفره استفاده شود. تخت خواب های تاشو با استفاده از جک های مقاوم باز و بسته می شوند . به شما این امکان را می دهد که در زمان خواب و استراحت تخت را باز کرده و در طول روز آن را درون قاب بسته نگه دارید تا از فضای اتاق برای امور دیگر استفاده نمایید.

برای مشاهده و خرید انواع تخت خواب تاشو در آقای جهیزیه کلیک کنید.

 

 

 

مبل تخت خواب شو چیست؟

مبل تخت شو یکی از بهترین و کاربردی ترین لوازم برای خانه ها و اتاق خواب های کوچک است. یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق جوانان و نوجوانان و اتاق مهمان مبل تخت خواب شو است که بسیار کاربردی و مدرن است. مبلمان تاشو عموماً مناسب برای یک نفر، دو نفر و سه نفر طراحی و تولید می شوند. این سبک مبلمان در طرح ها و مدل های مختلف به صورت چوبی، پارچه ای، فلز و مدل های متنوع تولید می شوند که متناسب با محیط مد نظر خود می توانید طرح دلخواه را انتخاب نمایید.

 

 

 

۸ تفاوت تخت خواب تاشو و مبل تاشو

 

۱- تخت خواب تاشو همراه کمد:

شما می توانید همراه کمد، میز تحریر و ویترین انتخاب نمایید تا بتوانید اتاق خوابی مرتب و دکوراسیونی کامل داشته باشید و فضای کافی برای نگهداری لوازم مختلف را هم در اختیار داشته باشید.دکوچید این امکان را به شما می دهد تا اتاق خواب خود را طبق سلیقه و نیاز خود همراه با تخت ، کمد جادار و میز مطالعه دکور نمایید تا با طراحی خلاقانه و کاربردی و تولید با بهترین کیفیت از فضای اتاق خود بهترین استفاده را داشته باشید.

 

 

۲- استفاده از مبلمان تاشو در نشیمن و پذیرایی برای مهمان:

یکی از تفاوت های مبلمان تاشو و تخت تاشو در این است که شما میتوانید مبلمان تخت شو را در نشیمن و پذیرایی خود جهت استفاده از مهمانان نیز قرار دهید اما تخت به دلیل اینکه اغلب به دیوار نصب می شوند، در اتاق خواب ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

۳- تفاوت در مکان های قابل استفاده:

مدل دیواری تخت را می توانید برای اتاق بزرگسالان، نوجوانان و کودکان طبق سلیقه خود انتخاب نمایید و اغلب این تخت خواب ها در اتاق خواب ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما مبل تخت خواب شو برای کودکان و اتاق خواب های معمولی پیشنهاد نمی شود و اغلب برای هتل ها، نشیمن ها و اتاق خواب نوجوانان مناسب است.

 

تصویری از یک مبل راحتی تخت شو در فضای چیدمان اتاق خواب

 

۴- یکی از تفاوت های مبلمان تخت شو و تخت این است که شما در هنگام خرید تخت تاشو بایستی به صورت جداگانه تشک مناسب تخت خود را خریداری نمایید اما برای مبلمان تاشو نیازی به خرید تشک به صورت جداگانه نیست و تشک و نشیمن مبلمان بعد از استفاده در طول زمان استراحت فرم خود را از دست نمی دهد و مجدد می توان به عنوان مبل از آن استفاده نمود.

 

 

 

۵- مبل تختخواب شو با پایه های فلزی و قوی خود از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و شما می توانید در کنار مبل خود از یک میز کوچک به عنوان پاتختی برای قراردادن لیوان نوشیدنی، کتاب، آباژور و لوازم دکوری استفاده نمایید اما در تولید تخت خواب های تاشو نیاز به جک های قوی و مقاوم است در هنگام باز و بسته شدن آسیبی به تخت نرسد و در هنگام باز بودن تخت به یکباره بسته نشود. همچنین به دلیل باز و بسته بودن تخت در زمان های مختلف امکان قرار دادن پاتختی در برخی مدل ها وجود دارد.

 

 

 

۶- شما میتوانید تخت خواب تاشو را طبق سلیقه و نیاز خود همراه با کمد برای مرتب سازی و نگهداری لوازم خود سفارش دهید تا مطابق ابعاد اتاق خواب و سلیقه شما طراحی و تولید شود. در این صورت شما مشکل کمبود فضا برای قرار دادن لوازم مختلف خود را برطرف نموده اید.

 

۷- یکی دیگر از تفاوت ها این است که این محصول را می توان به صورت دیواری به صورت عمودی و یا به صورت افقی طراحی نمود. تخت عمودی برای افرادی که در اتاقشان فضای بیشتر برای قرار دادن تخت، کمد و میز تحریر در کنار یکدیگر نیستند بسیار مناسب است تا در صورت بسته بودن تخت بتوان به عنوان میز مطالعه از آن استفاده نمود.

 

 

 

۸- یک تفاوت مهم در این تختخواب و مبل این است که مبل تخت خواب شو را می توانید به راحتی در هر نقطه و فضایی از منزل و محل کار خود جا به جا کرده و از آن استفاده نمایید اما این محصول نیاز به نصب دارد و باید در اتاق شما نصب و تنظیم شود.

 

 

 

 

 

 



ارسال نظر
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید