آموزشی

مناسب ترین نوع تخت برای اتاق خواب

برای انتخاب مناسب ترین تخت سرویس خواب ابتدا باید با انواع تخت خواب آشنا شوید.

از آنجایی که مهم‌ترین عامل برای خرید سرویس خواب استفاده از تخت آن است، در این مطلب شما را با انواع تخت خواب آشنا می‌کنیم تا در زمان خرید با مشاهده کالاهای دیگر دچار سر درگمی نشوید. شما به راحتی بسته به نیاز خود می‌توانید تخت خواب مد نظر را انتخاب کرده و با توجه به آن بقیه اجزای سرویس خواب را نیز انتخاب کنید که البته معمولا به صورت ست و همراه با هم ارائه می‌شوند.

انواع تخت خواب در سرویس خواب:

  • تخت خواب بادی
  • تخت خواب طبقه‌ای
  • تخت خواب متحرک
  • تخت خواب فلزی
  • تخت خواب کاناپه‌ای
  • سرویس خواب جک دار

تخت خواب بادی

تغییر در نوع زندگی و احتیاج به فضای بیشتر در خانه‌های کم حجم نیاز به تخت خواب بادی را جدی جلوه داده است. شما به راحتی برای زمان‌هایی که مهمان دارید می‌توانید از این گزینه استفاده کنید یا در مواقعی که قصد مسافرت دارید تخت خواب بادی بهترین ایده برای لذت بردن از سفر به شمار می‌رود.

تخت خواب طبقه‌ای

تخت خواب طبقه‌ای برای اتاق کودک توصیه می‌شود. به دلیل ایجاد فضای مناسب به منظور درس خواندن و بازی کردن به راحتی می‌توان این امکان را به کودکان داد. در زمان خرید توجه شود اصول ایمنی و استحکام این نوع تخت‌ها رعایت شده باشد.

تخت متحرک 

تخت متحرک به منظور چیدمان در فضای اتاق خواب استفاده نمی‌شود. این گونه تخت‌ها اکثراً برای زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که شما مهمان سر زده داشته باشید. بعد از آن شب می‌توانید تخت خواب متحرک را باز کنید و در کمد خود برای استفاده بعدی نگه داری کنید.

تخت خواب فلزی

این روزها به دلیل جابجایی از خانه‌ای به خانه دیگر، از تخت خواب فلزی استفاده بیشتری در مقایسه با سرویس خواب چوبی می‌شود. به همین منظور این نوع تخت خواب با طراحی‌های زیبا جای خود را به خوبی در بین خانواده‌ها پیدا کرده است و در فضاهای کوچک به راحتی نیاز شما برای یک استراحت خوب را مهیا می‌کند.

تخت خواب کاناپه‌ای

برای خانه‌های زیر شیروانی یا برای فضای خالی زیر راه پله‌ها بهترین انتخاب به منظور بهره بردن از فضاهای کوچک تخت خواب کاناپه‌ای است. این گونه تخت‌ها به شما کمک می‌کنند تا حتی در نشیمن هم تخت خواب داشته باشید و با خیال راحت به تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود بپردازید. از این نوع تخت‌ها با عنوان مبل تختخواب شو نیز یاد می‌شود.

سرویس خواب جک دار

به سرویس خواب جک دار نیز اشاره کردیم و گفتیم که نوعی تخت است که از فضای داخل آن می‌توان به عنوان یک انباری استفاده کرده و وسایل خود را داخل آن جا داد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید